دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption

ساخت وبلاگ

ما تعدادی از میله‌های راکر دایره‌ای را پیشنهاد می‌دهیم که بیش از هر چیزی متناسب با Jeep Wrangler هستند. اگرچه عملکرد اصلی آنها محافظت از صفحات فلزی زیر درب‌ها در مدت زمان رانندگی در جاده‌های خاکی است، بعضی از میله‌های راکر را همچنین می‌توان به عنوان پله جانبی مورد استفاده قرار داد. همه آنها از فولاد تقویت شده ساخته شده و دارای روکش مات و بادوام هستند. اگر میله‌هایی با ظاهر محتاطانه‌تر را ترجیح می‌دهید که در نزدیکی بدنه ماشین قرار می‌گیرند، مدل‌هایی وجود دارند که ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشند. برخی از آنها در میله خود دارای سوراخ‌های متعددی هستند. به یاد داشته باشید که این میله‌های راکر تنها برای افراد چابک مناسب هستند، از آنجا که فضای چندانی را برای گذاشتن پا فراهم نمی‌آورند.

Side steps or rocker rods

 

انواع میله‌های راکر برای خودروها و صلیقه‌های مختلف

برخی از مدل‌های گارد و رکاب فابریک را می‌توانید پیدا کنید که در نزدیکی بدنه ماشین قرار می‌گیرد تا در هنگام رانندگی در جاده‌های خاکی مشکلی به وجود نیاید. یک میله ثانویه در پایین آن نیز قرار گرفته است و در هر شرایط از صفحه فلزی بغل ماشین محافظت می‌کند. این نوع میله‌های راکر دارای چفت و بست و لولا هستند تا این امکان را داشته باشیم میله بالایی را به سمت پایین بکشانیم و از آن به عنوان پله جانبی استفاده کنیم.

همچنین بعضی از نسخه‌های میله‌های راکر دارای میله‌ای فوقانی هستند تا بیرون کشیده شده و عرض پله بیشتر شود. اگر ترجیح می‌دهید این میله در کنار بدنه ماشین قرار نگیرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بست را باز کرده و آن را به سمت بالا هل دهید. میله پایینی در هر شرایط از صفحه فلزی زیر درب‌ها محافظت می‌کند

به یاد داشته باشید که اگر دارای Hummer H3، Toyota 4Runner، FJ Cruiser، Jeep Wranglers یا Tacoma هستید، این محصولات در همه اندازه‌ها برای این ماشین‌ها ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید میله راکر شما استحکام بیشتری داشته باشد، مدل‌هایی را می‌توانید پیدا کنید که ضخامت بالاتری داشته باشند.

اگرچه میله‌های راکر دیگری که ما پیشنهاد می‌کنیم دارای میله فولادی 12 اینچی هستند، برخی محصولات از میله‌هایی با ضخامت 18 اینچ ساخته می‌شوند و مخصوص رانندگی در شرایط سخت هستند. این مدل‌ها همچنین قابلیت سازگاری با Jeep Cherokee یا CJ را دارند، که پله‌هایی افقی در ساختار خود دارند، با بدنه بیشتر ماشین‌ها سازگار هستند و از پرتاب شدن سنگ و چیزهای دیگر به سمت بدنه جلوگیری می‌کنند.

مدل‌های دیگری از این میله‌های راکر برای Jeep Wrangler، Cherokee و CJ دارای سخت‌ترین فولاد ممکن بوده و دارای رکاب‌های افقی اختیاری هستند. به خاطر تنوع بالای پله‌های جانبی، مدل‌هایی وجود دارند که به جای یک یا دو میله دارای سه میله هستند. چنین چیزی به میله‌های راکر اجازه می‌دهد به عنوان پله جانبی عمل کنند و در هنگام رانندگی در جاده‌های خاکی بسیار عالی خواهند بود.

Car Side Step

همچنین اگر واقعا می‌خواهید از میله راکر به عنوان پله جانبی استفاده کنید، گزینه‌های مناسبی دیگری را می‌توانید پیدا کنید که برجستگی بیشتری دارند. بهترین گزینه میله‌های راکر برای رانندگی در جاده‌های سنگی، سه میله را در خود جای داده است. یکی از میله‌ها کاملا بیرون زده تا به عنوان پله جانبی عمل کند، دومین میله به سمت پایین متمایل بوده تا ارتفاع حفظ شود و سومین میله در کنار صفحه فلزی زیر درب‌ها است تا استحکام بیشتری را فراهم کند.

 

پله‌های حلقه‌ای

پله‌های حلقه‌ای می‌توانند کاملا به عنوان جای پا مورد استفاده قرار گیرند، بدون وزن اضافی که رکاب‌ها به بدنه وارد می‌کنند. از آنجایی که آنها تنها فضایی محدود را اشغال می‌کنند، ظاهر کلی ماشین به خوبی حفظ خواهد شد. با این حال مواد و طراحی باکیفیت مورد استفاده در آنها باعث می‌شود که شبیه ابزار اصلی ماشین به نظر بیایند، نه مثل محصولات دیگری که گویی بعدا به ماشین اضافه شده‌اند. برای آن دسته از افراد که به دنبال پله‌های حلقه‌ای با قابلیت جابجایی هستند، بعضی از انواع دارای جای پای حلقه‌ای هستند. وقتی می‌خواهید از آن استفاده کنید، بست‌ها را باز کنید و پله را به سمت پایین بکشید و آن را همان جا قفل کنید.

این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام عدم استفاده قابلیت جابجایی دارد. این محصول را می‌توان به صورت فولاد ضدزنگ یا فولاد معمولی به همراه روکش کرومی یا پودری سیاه خریداری کرد. ما همچنین مجموعه‌ای از پله‌های حلقه‌ای ثابت را می‌توانیم پیشنهاد کنیم. برای آنهایی که ظاهر بیضی مانند را ترجیح می‌دهند، مدل‌هایی با اندازه 4 اینچی و جنس فولاد ضد زنگ خود گزینه‌ای عالی خواهند بود.

همچنین اگر وانت شما دارای گلگیر، جداکننده کف یا جعبه ابزار است، ما می‌توانیم پله‌های حلقه‌ای سازگار با آنها را به شما پیشنهاد دهیم. مدل‌های ساخته شده از آلومینیم و در ساختار خود دارای فولاد باکیفیت بالا و طرحی کرومی هستند. ما همچنین پله‌های حلقه‌ای آلومینیمی را با اندازه‌های 7 و 20 اینچی ارائه می‌دهیم که در رنگ‌های کمیابی مانند پودر سیاه و تیتانیومی در دسترس هستند، البته اگر چنین چیزهایی را به فولاد معمولی ترجیح می‌دهید. همچنین اگر ظاهر توری فلزی را ترجیح می‌دهید، به انواع دارای توری نگاهی بیاندازید که دارای روکش پودری سیاه هستند و مستقیما به بدنه وانت وصل می‌شوند.

ما این واقعیت را درک می‌کنیم که هنوز هم ممکن است سوالاتی در مورد گزینه مناسب برای ماشین خود در ذهن داشته باشید و به همین دلیل می‌توانید هر روز هفته با ما تماس بگیرید تا قبل از خریداری هر چیزی جواب همه سوالات خود را دریافت کنید.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 13:14

شما می‌توانید بدون استفاده از خط کش اندازه‌گیری مخصوص، بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را اندازه‌گیری کنید.

TTC Urethane Cushion Buffer

 

مراحل اندازه‌گیری بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

  1. بررسی کنید که آیا جذب کننده ارتعاش کمک فنر سازگار با نوع کمک فنر است یا خیر. (اگر جذب کننده ارتعاش شما متناسب با نوع کمک فنر باشد، شما باید بتوانید به راحتی بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را بر روی آن نصب کنید.)
  2. یک خط کش، کاغذ و قیچی آماده کنید. (یک تکه کاغذ بدون هیچ گونه چین و چروک و یا تاشدگی انتخاب کنید.)
  3. کاغذ را بین فضای فنر قرار دهید. (شما همچنین می‌توانید فضا را در چرخ عقب خودرو بر اساس مدل خودرو اندازه‌گیری کنید.)
  4. کاغذ را بیرون بیاورید و فاصله را با خط کش اندازه بگیرید. (اجازه دهید ما اندازه‌گیری شما را بررسی کنیم. سپس ما یک بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc در اندازه مناسب را برای شما ارسال خواهیم کرد.)

برخی از ضربه گیرهای ارتعاش در داخل چرخ‌ها قرار می‌گیرند که بسته به مدل خودروی شما متفاوت هستند. لطفا با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند و در صورت درخواست شما، آن را برای شما نصب کنند.

  1. اندازه‌گیری شکاف در فنر چرخ عقب (شما ممکن است مجبور شوید اندازه شکاف در چرخ عقب را برای مدل‌های خاص خودروی خود اندازه‌گیری کنید، بنابراین لطفا چرخ‌های عقب را نیز بررسی کنید.)
  2. چگونگی اندازه‌گیری شکاف فنر در زیر وسیله نقلیه (کاغذ را بین فضای سیم پیچ کمک فنر قرار دهید) فاصله شکاف فنر را هنگامی که وسیله نقلیه از زمین بلند شده است اندازه‌گیری نکنید

اینکه فاصله شکاف را هنگامی که خودرو با یک جک بالابر از زمین بلند شده است اندازه‌گیری کنید کار نادرستی خواهد بود. هنگامیکه وسیله نقلیه از زمین بلند می‌شود، فنر و کمک فنر کشیده می‌شوند. بنابراین، هر اندازه‌گیری تحت این شرایط نادرست خواهد بود و شما نمی‌توانید نوع مناسبی از بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را با اندازه‌گیری غلط ابعاد آن پیدا کنید. علاوه بر این، اگر یک ضربه گیر کمک فنر نامناسب نصب شده و در یک وسیله نقلیه استفاده شود، بر عملکرد و طول عمر بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc تأثیر می‌گذارد.

نکات برای وسایل نقلیه‌ای که فنر و کمک فنر آنها تعویض شده است

اگر جذب کننده‌های ارتعاش کمک فنر تعویض شده باشد، شما می‌توانید بالشتک‌های ضربه گیر خودرو را بر روی فنر جدید نصب کنید. اگر وسیله نقلیه دارای یک نوع متفاوت از فنر و کمک فنر تنظیم شده باشد، اندازه شکاف‌ها در بالا و در قسمت پایینی فنر می‌تواند متفاوت باشد. در چنین مواردی، قبل از اندازه‌گیری فاصله شکاف، لطفا تعیین کنید که در کجا باید بالشتک ضربه گیر را نصب کنید.

 

قوانین ایمنی در هنگام اندازه‌گیری

قوانین ایمنی زیر را در هنگام محاسبه بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc خودرو توسط خودتان در نظر بگیرید. هنگام اندازه‌گیری، همیشه قوانین ایمنی را رعایت کنید.

پارک کردن در یک زمین مسطح

هنگام اندازه‌گیری بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc باید ماشین خود را بر روی یک زمین مسطح پارک کنید به طوری که سطح زیر چرخ‌های ماشین در یک راستا باشد.

موتور خودرو را خاموش کنید

هنگامی که شما بالشتک کمک فنر را اندازه‌گیری می‌کنید، باید موتور خودرو را خاموش کنید. این کار خطرناکی است که این اندازه‌گیری را در حالی که موتور خودرو روشن است انجام دهید.

تغییر دنده به حالت “پارک”

هنگامی که بالشتک کمک فنر را اندازه‌گیری می‌کنید، باید دنده را در حالت “پارک” قرار دهید (اگر وسیله نقلیه اتوماتیک است).

استفاده از ترمز دستی

هنگام تعویض بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc ترمز دستی را بکشید.

تمام سرنشینان و بارهای موجود در خودرو را تخلیه کنید

هنگامی که شما بالشتک کمک فنر را اندازه‌گیری می‌کنید، وسیله نقلیه شما نباید هیچ سرنشین یا باری داشته باشد.

اطمینان از ایمنی در اطراف

هنگامی که بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را اندازه‌گیری می‌کنید، باید مکانی را انتخاب کنید که وسایل نقلیه دیگر از اطراف آن تردد نکنند.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 20:05

تکنولوژی دوربین خودروها تنها در چند سال گذشته از ارائه تصاویر با رزولوشن پایین و بی کیفیت به یک تکنولوژی با کیفیت و با قدرت ارائه تصویر از هر زاویه‌ای تبدیل شده است. هیچ مانعی در مسیر پیشرفت وجود ندارد، زیرا شرکت Continental در مسیر تکامل این تکنولوژی قدم بر می‌دارد که منجر به ایجاد تکنولوژی دید پرنده واقعی با دوربین 360 درجه انواع خودرو شده است.

سیستم جدید تولید خودرو آلمانی، یک نمای 360 درجه سه بعدی از وسیله نقلیه ارائه می‌کند که هرگونه مانع در اطراف آن را برای کمک به پارک کردن خودرو نشان می‌دهد. در حالی که این سیستم مشابه نشان دهنده اطراف نیسان است، فناوری Continental دارای نقاط کور نیست و در صورت لزوم می‌تواند در اطراف خودرو چرخش کند. نکته کلیدی در مورد آن وجود چهار دوربین Fisheye است که در جلو، عقب و بر روی آینه‌ها نصب می‌شوند تا چشم انداز کاملی از خودرو ارائه دهد. سپس یک پردازشگر ویژه همه این موارد را به یک تصویر واحد تبدیل می‌کند.

360 degree camera system

طبق گفته کریستین شوماخر، سخنگوی این ویدیو، تکنولوژی ادغام تصویر Continental “به زودی” وارد بازار خواهد شد. اگر چه، تعبیه آن در آینه عقب هنوز گزینه‌ای واقع بینانه نیست. طبق اعلامیه سخنگوی یک شرکت در زمینه تکنولوژی ادغام تصویر، ما نمی‌توانیم زمان خاص یا اطلاعات بالقوه‌ای از مشتریان را مورد بحث قرار دهیم. واقعیت این است که نسخه آزمایشی یک خودروی MKZ لینکلن می‌تواند گزینه‌ای باشد که ما احتمالا این تکنولوژی را برای اولین بار ببینیم.

 

مانیتور و با چند دوربین برای مشاهده محدوده کامل اطراف خودرو

 

  • مدل ASL360 شرکت Continental به طور خاص برای وانت‌ها، وسایل نقلیه خاص و کوچک طراحی شده است که به عنوان روشی برای نمایش 360 درجه از سراسر خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سیستم‌های فراگیر مقیاس پذیر قادر به ایجاد تصویر سه بعدی، تشخیص اشیاء و پشتیبانی از توابع کمک راننده هستند.

سیستم دوربین‌های امروزی اغلب تنها منطقه جلوی وسیله نقلیه را کنترل می‌کند. اگر چه این کمک می‌کند تا از وقوع بسیاری از تصادفات جلوگیری شود، اما قادر به جلوگیری از وقوع تمام تصادفات نیست. تولید کننده بین المللی خودرو Continental یک راه برای افزایش ایمنی و امنیت تمام وسایل نقلیه طراحی کرده است.

Monitor and camera around the car

کریستین شوماخر، رئیس سیستم‌های پیشرفته راننده کمکی در نمایندگی آمریکای شمالی Continental گفت: گام بعدی به سوی رانندگی بدون تصادف، سیستم تشخیص فراگیر 360 درجه است که نه تنها به ناحیه مقابل یا پشت یک وسیله نقلیه بلکه بر اطراف آن نیز نظارت می‌کند. توسعه سیستم‌های هوشمند خودروها نیز نقش مهمی در رانندگی خودکار خواهد داشت.

سال گذشته، Continental گواهینامه تخصصی ASL Vision بریتانیا را کسب کرد، که بخش “Surround View” را با سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS و واحد ایمنی ادغام کرد. شوماخر گفت: Continental و چشم انداز ASL چندین سال توسعه در زمینه دوربین‌های پیچیده خودرو را طی کرده‌اند. ASL360 – یک سیستم نمایش فراگیر است که برای وانت‌ها، وسایل نقلیه خاص و کوچک طراحی شده است

راه حل‌های ارائه شده توسط ASL Vision در حال حاضر در بیش از سه میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ASL360، مخصوصا برای کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه مخصوص مانند خودروهای معدن طراحی شده است. این محصول همچنین برای اتومبیل‌ها در دسترس است و عمدتا در وسایل نقلیه کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دید اطراف با دو یا چهار دوربین

 

این سیستم دوربین 360 درجه شامل چهار دوربین Fisheye است که هر کدام قادر به پوشش بیش از 185 درجه میدان دید افقی هستند. یک واحد کنترل الکترونیکی ECU چهار تصویر را به یک تصویر در یک صفحه نمایش در کابین راننده تبدیل می‌کنند. این صفحه نمایش رانندگان را قادر می‌سازد تا در سرعت‌های پایین مانور دهند. ادغام تصویر – ادغام و ترکیب تصاویر مختلف – اجازه محاسبه و نمایش موقعیت خودرو را از زوایای مختلف می‌دهد. تصاویری که از یک دوربین ارسال می‌شود نیز ممکن است برای نظارت بر مناطق بحرانی در هنگام مانور مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم‌های نمایش پیرامونی همچنین نمایش‌های سه بعدی، تشخیص اشیاء و درک عملیات کمک راننده را با تصاویر دو بعدی ارائه می‌کنند که توسط ASL360 فراهم می‌شود. سیستم‌های دید پیرامونی در آینده قادر به ارائه تصاویر سه بعدی نیز هستند. علاوه بر این، سیستم‌ها قادر به تشخیص اشیاء هستند که قادر به درک توابع کمک راننده خواهند بود. چهار دوربین معمولا در این سیستم‌ها انجام وظیفه می‌کنند. بسته به مشخصات تولید کنندگان خودروهای شخصی، ممکن است دوربین‌های دیگری نیز اضافه شوند. این سیستم نمایش پیرامونی 3 بعدی برای تولید در سال‌های آینده برنامه ریزی شده است.

چندین نوع سیستم‌های مقیاس پذیر در حال توسعه هستند، به طوری که می‌توانند در بخش‌های مختلف خودرو مورد استفاده قرار بگیرند. نسخه پایه، SVS210، یک تصویر خالص 360 درجه‌ای 2 بعدی را برای کمک به پارکینگ و مانور در سرعت‌های پایین فراهم می‌کند. این سیستم فقط از دو دوربین استفاده می‌کند: یکی در شبکه جلو نصب می‌شود و دیگری در عقب و در کنار پلاک خودرو قرار می‌گیرد. این سیستم سطح ورودی به دلیل قیمت مقرون به صرفه خود برای استفاده در بخش فشرده ماشین مناسب است. سیستم SVS220 یک تصویر سه بعدی با چهار دوربین ارائه می‌دهد.

سطوح دیگر نیز در دسترس خواهند بود که تمام پارامترهای لازم برای یک سیستم هوشمند، منظم و فعال را دارند. این سیستم از چهار دوربین – در جلو، عقب و در آینه‌ها تشکیل شده است- این سیستم نه تنها می‌تواند بر پیرامون وسیله نقلیه نظارت کند، بلکه عابران پیاده را نیز تشخیص می‌دهد و به راننده هشدار می‌دهد و یا حتی در شرایط بحرانی خودرو را به طور خودکار متوقف می‌کند. این سیستم به طور ویژه برای رانندگی در شهر مناسب است زیرا قادر به تشخیص عابرین پیاده در نزدیکی خودرو است. همچنین قادر به تشخیص عبور جریان ترافیکی، تشخیص خط تردد و حتی شناسایی بدنه خودروهای پیرامونی است. نسخه نهایی این سیستم نمایش پیرامونی حتی به آنها اجازه می‌دهد وسایل نقلیه خود را به طور خودکار پارک کنند، حتی اگر راننده‌ای در آن وجود نداشته باشد.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : دوربین 360 درجه انواع خودرو, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 16:46

اگرچه بعضی از مردم از رانندگی در مسیرهای خلوت برای چندین کیلومتر لذت می‌برند، اما برای برخی دیگر ممکن است این کار خسته کننده باشد. حفظ سرعت ایمن و ثابت بزرگراه همیشه کار آسانی نیست. خستگی قطعا می‌تواند عواقب مخربی بر روی رانندگی شما داشته باشد و توجه شما را از حفظ سرعت مناسب کم کند، ممکن است محدودیت سرعت را نادیده بگیرید. پلیس راهنمایی و رانندگی ممکن است در مسیر شما باشد و از شما بخواهد تا خودروی خود را کنار بزنید.

 

Advantage of cruise control

 

در عین حال، سرعت ناپایدار همچنین باعث می‌شود که وسیله نقلیه شما مصرف سوخت بیشتری داشته و عملکرد شما در حین رانندگی را تحت تاثیر قرار دهد. این اتفاق با استفاده از یک سیستم کنترل کروز بسیار کارآمد رخ نخواهد داد. اما اگر سیستم شما آسیب دیده باشد، یک کیت کروز کنترل فرمان ممکن است مورد نیاز باشد.

 

سیستم کروز کنترل چگونه کار می‌کند

کروز کنترل وسیله نقلیه شما مشکلات حفظ سرعت مناسب در بزرگراه‌ها و خطوط سرعت را حذف می‌کند. سیستم کامپیوتری به راحتی می‌تواند سرعت خودرو را از طریق تنظیم موقعیت دریچه گاز خودرو تنظیم کند. سیگنال‌های ارسالی از سنسور اجازه می‌دهد تا سیستم بداند که سرعت وسیله نقلیه چقدر است و با توجه به آن موقعیت دریچه گاز را برای کنترل سرعت مورد نظر تنظیم می‌کند.

سیستم کروز کنترل وسیله نقلیه به راحتی می‌تواند از طریق سوئیچ روی فرمان یا اهرم سیگنال چرخشی فعال شود. این سوئیچ دارای دکمه تنظیم / شتاب برای حفظ سرعت یا شتاب ایمن، تنظیم سرعت از پیش تعیین شده هنگامیکه سیستم غیر فعال شده است، گزینه‌ای برای کاهش تدریجی سرعت، و در برخی از سیستم‌ها، دکمه روشن / خاموش برای فعال و غیر فعال سازی سیستم است. ترمز و کلاچ نیز می‌تواند برای غیرفعال کردن سیستم مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

Cruise control application

 

خرید یک کیت کروز کنترل فرمان جدید

اگر سیستم کروز کنترل فابریک به طور ناگهانی از کار بیافتد یا عملکرد نامناسبی داشته باشد، کیت کروز کنترل یک الزام خواهد بود. این گزینه را می‌توانید با مجموعه‌ای مناسب از اجزای مختلف که در فروشگاه قطعات خودرو و نمایندگی‌های مجاز قابل خریداری است، به خودروی خود اضافه کنید.

اگر شما مایل به خرید یک کیت کروز کنترل در بازار هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • مشخصات خودرو : برای انتخاب یک گزینه کیت مناسب، شما باید قطعات مورد نظر را با توجه به مشخصات وسیله نقلیه خود پیدا کنید. شما باید یک سیستم کروز کنترل انتخاب کنید تا چندین سال برای شما کارآیی داشته باشد که وابسته به مدل و سال ساخت وسیله نقلیه شما، در کنار سایر جزئیات مانند نوع موتور، است. با سفارشی سازی گزینه مورد نظر خود، شما قادر به پیدا کردن کیت کروز کنترل مناسب خواهید بود که می‌تواند بدون هیچ زحمتی نصب شود. شما می‌توانید مطمئن باشید که سیستم، اگر به درستی نصب شده باشد، تنها با یک اشاره به سوئیچ کار خواهد کرد.
  • سخت افزار و اجزای موجود در کیت کروز کنترل فرمان : برای جایگزینی، شما باید اطمینان حاصل کنید که کیت نه تنها تمام سخت افزار مورد نیاز را دارا است بلکه اجزای سازنده و سبک آن مشابه و یا با سیستم خودرو مطابقت داشته باشد.
  • نصب و راه اندازی: با استفاده از نوع مناسب کیت، مشکل زیادی با نصب آن نخواهید داشت. برخی از کیت‌ها نیاز به سیستم پلاگین دارند. آنها به راحتی می‌توانند دارای اتصال سیمی باشند چرا که با طراحی خودرو مطابقت دارند.
  • سازنده قابل اعتماد: کروز کنترل خودرو نه تنها خستگی ناشی از رانندگی را کاهش می‌دهد، بلکه همچنین به شما در رانندگی با خیال راحت‌تر کمک می‌کند و به شما امکان بهره‌وری بهتر از سوخت را می‌دهد. با توجه به این مزایا، می‌خواهید یک کیت کروز کنترل قابل اطمینان داشته باشید که نه تنها مناسب خودروی شما است، بلکه همچنین کارآیی خوبی خواهد داشت. این در صورتی امکان پذیر است که این سیستم از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشد.
دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : کروز کنترل, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 18 آذر 1397 ساعت: 19:17

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc محصولی است که به عنوان لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو طبقه بندی می‌شود. این محصول بر روی سیستم تعلیق خودرو یعنی بر روی فنری که دور کمک فنر خودرو قرار دارد، نصب شده و باعث افزایش راحتی و ایمنی در رانندگی می‌شود. این محصول با تجربه و تکنولوژی 20 ساله ساخته شده است.

TTC Urethane Buffers Shock Absorber

 

فن آوری جدید در بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

فن آوری جدید TTC، دارای تعدادی سوراخ بیضی شکل بر روی سطوح بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc است که ارتعاش را بر روی کمک فنر پخش می‌کند و یک توزیع یکسان در کل زمان ارائه می‌کند. این تکنولوژی جدید نتیجه یک دوره تحقیقاتی طولانی و سرمایه گذاری در توسعه این تکنولوژی بوده است.

 

مواد جدید در ساخت

مواد سازنده بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از اورتان شفاف تشکیل می‌شوند. در بازار لوازم خودرو، این محصول یکی از بهترین‌ها بوده و با همکاری شرکت “Nike”، بهترین شرکت ورزشی در جهان، که از این اورتان در کفش و لباس‌های خود استفاده می‌کند، تولید می‌شود. با استفاده از مواد الماسی در طراحی بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc؛ عملکرد آن قوی‌تر و به مراتب بهتر از ضربه گیرهای برندهای دیگر است.

(در قرارداد جدید مواد انحصاری سازنده TTC مواد منحصر بفردی وجود دارد بنابراین نمی‌توان آن را در حالت‌های شبیه سازی ضربه گیر مورد استفاده قرار داد) اورتان در برابر مواد و شرایط محیطی مختلف مقاوم است و در هنگام هر تغییر شکلی به شکل اولیه خود بازمی‌گردد. این ماده جدیدی است که انعطاف آن امکان پذیر است.

 

ویژگی‌های بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

  1. با شناخت نسبت بهینه مخلوط برای پلی اورتان خالص، بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc دارای مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر سرما و در برابر روغن است. بنابراین، می‌توان آن را برای همه مناطق و شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این ماده همچنین دارای دوام بالایی است.
  2. کشش و قدرت جذب بالای این محصول به طور موثر انواع ارتعاش‌ها را جذب می‌کند.
  3. سایزهای مختلف بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc می‌تواند در بیشتر اتومبیل‌های جهان مورد استفاده قرار گیرد.
  4. این محصول می‌تواند از سیستم جذب ارتعاش اتومبیل در برابر ارتعاش‌های غیر قابل پیش بینی محافظت کند و احساس تعادل در حین چرخش را فراهم کند. نقش اصلی آن افزایش راحتی در هنگام رانندگی و ایجاد رانندگی با ایمنی بیشتر است. بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از سیستم جذب ارتعاش (فنرها، کمک فنرها و جلوبندی) محافظت می‌کند و دوام آن را افزایش می‌دهد. این محصول در مقایسه با قیمت آن بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

 

مزایا

  1. رانندگی راحت در هنگام عبور از جاده‌های خشن و سرعت گیرها.
  2. هنگام عبور از پیچ‌های تند، با استفاده از کنترل کشش فنرهای کمک فنر، از کشیدگی خودرو جلوگیری می‌کند.
  3. با بهبود ضربه به کمک فنر، خستگی در هنگام رانندگی در مسافت‌های طولانی را کاهش می‌دهد.
  4. از سیستم ارتعاش در برابر ارتعاش‌های غیر قابل پیش بینی محافظت می‌کند (دوام آن را بیش از 2 بار افزایش می‌دهد)
  5. با تنظیم ارتفاع خودرو، یک تجربه رانندگی متعادل را ارائه می‌دهد.
دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 13:43